Thursday, September 22, 2011

Salam Ukhwah, Salam Sejahtera

Untuk post pertama blog ni, saya sertakan sedikit sebanyak tujuan saya memulakan blog ini. 1st of all, bahasa dalam blog ni rojak2 sket. Tetapi mostly dalam Bahasa Melayu, InsyaAllah. Tujuan blog ini adalah bagi mengumpulkan info2 penting berkenaan Islam, hal ehwal agama dan yang paling saya fokuskan adalah berkenaan panduan2 ibadah harian kita yang kadang2 kita pn xtahu. Berasaskan dari pengalaman diri, saya selalu meng'google' untuk mencari info2 harian sebagai contoh paling senang, panduan solat Jamak & Qasar, syarat2, hukum2 agama, doa2 dan lain2. InsyaAllah saya akan pastikan info2 dalam blog ini adalah benar dan sah dari sumber2 yang dipercayai..aminn. Jika ade kesilapan info, kita sama2 boleh bincangkan, semoga panduan ni dapat kita kongsikan bersama2.

Dengan lafaz Bismillahirrahmanirrahim, saya merasmikan blog ini....hehehe..wassalam~

No comments:

Post a Comment